Regulamin sklepu internetowego

www.illuminos.pl

  1. Postanowienia wstępne

    Sklep internetowy Illuminos, dostępny pod adresem internetowym www.illuminos.pl/sklep, prowadzony jest przez Karol Horoch, prowadzący działalność gospodarczą Karol Horoch, NIP: 1181910923. Adres do doręczeń: ul. Czechowicka 11a, 04-218 Warszawa.

    Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady oraz tryb zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

  2. Definicje

    1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
    2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: www.illuminos.pl/sklep.
    3. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
    4. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
    5. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
    6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
    7. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
    8. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
    9. Produkt – dostępne w Sklepie Treści Cyfrowe będące przedmiotem Umowy Sprzedaży.
    10. Treści Cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej.
  3. Kontakt ze Sklepem

    1. Adres Sprzedawcy: ul. Czechowicka 11a, 04-218 Warszawa
    2. Adres do zwrotów Produktów: ul. Czechowicka 11a, 04-218 Warszawa
    3. Adres e-mail Sprzedawcy: katarzynakostiuk@illuminos.pl
    4. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 889964713
    5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy w Alior Bank: 84 2490 0005 0000 4530 4155 6086
    6. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą podanych adresów i numerów telefonu.
    7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze w godzinach 9:00-15:00.
  4. Wymagania techniczne

    1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, niezbędne jest:
      1. Urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartfon) z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową (np. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari);
      2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
      3. Włączona obsługa JavaScript;
      4. Akceptacja plików cookies (wymagane do złożenia zamówienia).
  5. Informacje ogólne

    1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
    2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
    3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto, podanymi w polskich złotych.
    4. Na końcową kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt oraz ewentualne inne koszty, o których Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia.
  6. Rejestracja

    1. Rejestracja nie jest konieczna do korzystania ze Sklepu Internetowego.
    2. Klient może zarejestrować się, wypełniając formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.
    3. W trakcie rejestracji Klient akceptuje Regulamin.
    4. Klient może w każdej chwili zgłosić żądanie usunięcia swojego Konta Klienta.
  7. Zamówienia

    1. Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    2. Klient wybiera Produkty i dodaje je do Koszyka, a następnie finalizuje Zamówienie.
    3. Klient jest informowany o cenie i innych kosztach przed złożeniem zamówienia.
  8. Płatności

    1. Ceny w Sklepie są cenami brutto, nie zawierają kosztów dostawy.
    2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
      1. Płatność przy odbiorze (pobranie);
      2. Płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24;
      3. Płatność kartą płatniczą za pośrednictwem Przelewy24 (Visa, Mastercard itp.);
      4. Płatność odroczoną PayPo za pośrednictwem Przelewy24;
      5. Płatność przelewem na konto bankowe.
  9. Reklamacje

    1. Reklamacje dotyczące towarów należy zgłaszać pisemnie lub elektronicznie na adres Sprzedawcy.
    2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
  10. Prawo odstąpienia od umowy

    1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru.
    2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone drogą mailową lub listownie.
    3. Sprzedawca zwróci wszystkie środki w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru.
  11. Usługi dodatkowe świadczone drogą elektroniczną

    1. Sklep świadczy dodatkowe usługi, takie jak prowadzenie Konta Klienta, Powiadom o dostępności, zamieszczanie opinii oraz wysyłka newslettera.
  12. Postanowienia końcowe

    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w granicach rzeczywiście poniesionych strat.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Nowy Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Sklepu.
    3. Umowy zawierane ze Sprzedawcą są w języku polskim.
    4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024 r.